It refers to taking a detour during a pre-arranged trip.
This boy don go branch somewhere o.
Babe I don dey find you, Wey you branch?
1. Pretence of bravery; bravado
2. An unstable person or lifestyle
1 No do gragra for me
2 I don tell you leave all these Gragra life wey you dey live
Is a Slang for the city of "Abeokuta"...
In Ogun State Nigeria
Bolanle Where u Dey? I Dey for ABK O!! Abraka in Delta State, also means the state University there (DELSU)
A guy who's dating two different females at a time with the same names.
Guy1: You sabi Emeka abi?
guy 2: which Emeka?
Guy 1: dat yomi wey dey follow nkechi for main gate & dat other nkechi for street.
Origin: Twitter Ng
1. A phrase used to caution or notify someone that you don't want trouble or problem. It directly translates to "I don't want problem"
2. im speechless
1. Abeg come back i no fit shout.
2. Come see house, i no fit shout
Who invited you into my/our conversation.
1. See this one who open gate for you? radio without wire.
2. What are you doing in my mention? who open gate for you?
A high class prostitute.
1 A runz girl does not stand in the streets to get customers.
2 Why her leg no go bend when she be runz girl
Origin: Port Harcourt
To disappoint or perform below par or nor to reach expectations
Guy you fall hand or guy you fall my hand