How una dey?
How are you guys?
To stand and wait or loiter around
Emeka just tanda for outside my house since morning
Origin: Port Harcourt
Yes i feel you. or simple means Yes
Girl 1: Call me later oo
Girl 2: Gbam
My people i hail o
How u dey peter? man body dey inside cloth
How are you peter? man i'm surviving
Courage, audacity: \'to have liver\' means to be brave, often in a foolhardy way.
Your liver no reach ( You don't have courage )
Passport or certificates of some sort. also pali
Oshey oo embassy just give me UK kpali
1. Pretence of bravery; bravado
2. An unstable person or lifestyle
1 No do gragra for me
2 I don tell you leave all these Gragra life wey you dey live
Is a Slang for the city of "Abeokuta"...
In Ogun State Nigeria
Bolanle Where u Dey? I Dey for ABK O!! Abraka in Delta State, also means the state University there (DELSU)
A guy who's dating two different females at a time with the same names.
Guy1: You sabi Emeka abi?
guy 2: which Emeka?
Guy 1: dat yomi wey dey follow nkechi for main gate & dat other nkechi for street.
Origin: Twitter Ng
1. A phrase used to caution or notify someone that you don't want trouble or problem. It directly translates to "I don't want problem"
2. im speechless
1. Abeg come back i no fit shout.
2. Come see house, i no fit shout
agbada go hook