I dey h seriously
Refers to a dane gun.
The man blast am with im shakabula.
That guy na real suegbe. See as him dey waka.
Means to Fall Heavily
See as him carry body stone ground.
Origin: port harcourt
Means things will get out of hand.
Bros, if you touch my shirt again yawa go gas.
Bobo, yawa don gas o.
1. Diarrhea .
2. Feeling Nauseous.
1. Na that rice do make belle turn me.
2. Plenty pepper dey turn my belle
Examination malpractice of copying someone's work. Derived from Rank Xerox
The babe been dey xerox my worksheet.
If him no do xerox how him for take malpractice form?
Origin: Port Harcourt
It is a phrase that means "the fact of the matter is".
The thing be say him no even buy the cement.
It means almost.
1. E remain small that car for don jam me.
2. E remain small i for fall down.
One in habit of giving their services to others for free. Derived from 'donate'.
That babe na donatus.
The man think say i go come do donatus for am.
Origin: Port harcourt
1. Satchet water sold by street vendors in Nigeria
2. A very common commodity.
1.Dat car dey everywhere laik pure water
2. Bros abeg buy pure water as you dey come.