To be Wowo
You know that babe way I go block I no know say she be atutupoyoyo
PEEGIN ENGLISH DICTIONARY IS DEFINED BY YOU
Derived from name of soap character with clean- head.
Clean shaven head.
I don gp shine gorimapa ooo.
1. To have or own
2. To understand
1. I get shirt like dat.
2 I don get wetin you dey yarn.
1. Rhythmic Afro beat sound
2. Loud sound system
You no dey feel this gbedu?
The gbedu wan burst my brain.
Refers to any skin disease especially ringworm and rashes.
1. doctor you get melecine for craw-craw?
2. No do make your craw craw pas me ooo0.
1.Take up too much responsibility for something.
2. To become obsessed with something
1.See how e carry politics for head.
2. Bros no carry this rent issue for head abeg.
Means Cafeteria, usually used in universities.
1. Bobo you no wan carry me go caff?
2. Tell am say i dey go caff.
It refers to being satisfied and contented.
1. I no wan chop again, i don belleful.
2. That food no go belleful me.
Means excitement or happiness.
1. That result dey sweet my belle oo.
1. Diarrhea .
2. Feeling Nauseous.
1. Na that rice do make belle turn me.
2. Plenty pepper dey turn my belle
That militant and him boys dey Angola since last year