To be Wowo
You know that babe way I go block I no know say she be atutupoyoyo
A pretty lady
Ome see that erema. Kai!
My pikin dey play for janglova out side
Adding extra, a tip or bonus. Mostly in edible goods but can extend to money
Abeg put jara for me
na your pikin be that so?
To disappoint or perform below par or nor to reach expectations
Guy you fall hand or guy you fall my hand
A fool; Somebody who behaves foolishly.
This pikin na complete zuwo
Mostly used to describe chineese person or people of the asian race.
1. Man you see that chinko girl
2. I dey go see my chinko babe
1. Switch off
2. To kill or die
1. The fire people have quenched the fire
2. Oh boy you dey vex me, i go quench you oh!
3. Na idiot talk be dat, go and Quench man.
Enemy of progress. The person prohibiting you from achieving your goals.
All these EPs just dey ruin my plans
To prevent or endure hunger
Aunty take bread hold belle