To be Wowo
You know that babe way I go block I no know say she be atutupoyoyo
It means to send a big shoutout to someone.
Oga Tinubu, we throway salute ooo.
I throway salute give all my colleagues dem.
Origin: Port Harcourt
Small stool placed along the aisle of luxurious buses for passengers who can't afford proper seats.
Bros i wan sidon for attachment.
Why you wan sit for attachment when money dey your hand?
Means things have reached breaking point.
Why you dey carry face like dis, hope say water no pass garri?
It means I swear.
True to God i no get money.
no be me carry am, true to God.
Nouveau riche throwing money around.
See this Money miss road ooo.
1. Diarrhea .
2. Feeling Nauseous.
1. Na that rice do make belle turn me.
2. Plenty pepper dey turn my belle
Means excitement or happiness.
1. That result dey sweet my belle oo.
It refers to being satisfied and contented.
1. I no wan chop again, i don belleful.
2. That food no go belleful me.
Means Cafeteria, usually used in universities.
1. Bobo you no wan carry me go caff?
2. Tell am say i dey go caff.
Origin: port harcourt
1.Take up too much responsibility for something.
2. To become obsessed with something
1.See how e carry politics for head.
2. Bros no carry this rent issue for head abeg.